§ 1
Przedmiot Regulaminu
1. Regulamin określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie Górski Prestige
2. Dokonanie rezerwacji jest równoznaczne z akceptacją regulaminu obiektu i zobowiązanie się do jego przestrzegania. Dokonując w/w czynności Gość potwierdza, że zapoznał się i akceptuje warunki Regulaminu.
3. Regulamin obowiązuje wszystkie osoby przebywające na terenie Górski Prestige
4. Regulamin jest dostępny na naszej stronie internetowej.
5. Tabliczki piktogramowe i informacyjne umieszczone na terenie obiektu i wokół niego stanowią integralną część Regulaminu. Użytkownicy zobowiązani są do bezwzględnego przestrzegania informacji zamieszczonych na tabliczkach piktogramowych i informacyjnych.
§ 2
Doba
1. Apartament w Górski Prestige wynajmowany jest na doby.
2. Doba trwa od godziny 16.00 do godziny 11.00 dnia następnego.
3. Jeśli Gość nie określił czasu pobytu najmując pokój, przyjmuje się, że pokój został wynajęty na jedną dobę.
4. Zatrzymanie w pokoju po godzinie 12:00 jest traktowane jako przedłużenie pobytu w danej dobie.
W przypadku, gdy Gość opuści pokój po godzinie 12:00 – naliczana jest opłata według obowiązującego cennika.
5. Informacji na temat opłat za przedłużenie doby udziela Recepcja.
6. Prośbę o przedłużenie doby Gość powinien zgłosić w Recepcji, jak najszybciej a co najmniej do godz. 10:00 dnia,
w którym upływa termin najmu pokoju.
7. Obiekt uwzględni prośbę o przedłużenie pobytu w miarę możliwości dostępności wolnych pokoi. Obiekt może nie uwzględnić prośby o przedłużenie pobytu w przypadku wykorzystania wszystkich miejsc noclegowych lub w przypadku Gości nieprzestrzegających obowiązującego Regulaminu.
8. Obiekt zastrzega sobie prawo do odmowy przedłużenia pobytu Gościa w przypadku niedokonania wcześniej pełnej płatności za dotychczasowy pobyt.
9. W przypadku rezygnacji Gościa z pobytu w trakcie trwania doby, opłata za pobyt w danej dobie nie jest zwracana.
§ 3
Meldunek
1. Zameldowanie w Resorcie jest równoznaczne z akceptacją regulaminu Eco Active Resort Pieniny.
2. Podstawą do zameldowania Gościa jest okazanie pracownikowi Recepcji dokumentu tożsamości ze zdjęciem. W przypadku odmowy okazania dokumentu w sposób umożliwiający zameldowanie obiekt ma prawo odmówić zameldowania Gościa.
3. Jeśli Gość zostanie zameldowany bez podania dokumentu tożsamości, zobowiązany jest do zapłaty z góry wszystkich należności rezerwowanych – takich jak nocleg czy dodatkowe usługi.
4. Opłata za pobyt uiszczana jest przez Gościa w dniu przyjazdu do obiektu (z góry).
5. Resort może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin,
a w szczególności wyrządził szkodę w mieniu obiektu lub mieniu innych Gości albo spowodował szkodę na osobie Gościa, pracownika lub innych osób przebywających w obiekcie, albo też w inny sposób zakłócił spokojny pobyt Gościom lub funkcjonowanie obiektu.
6. Podczas meldunku Gość dostaje kartę klucz do apartamentu. Każdy Gość ma obowiązek zwrócić wydany klucz. Za zgubienie klucza obowiązuje opłata w wysokości 50 zł.
7. Gość nie może przekazywać pokoju innym osobom, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną za pobyt opłatę.
8. Osoby nie zameldowane mogą gościnnie przebywać w pomieszczeniach obiektu od godz. 8.00 do godz. 22.00.
Po 22.00 na terenie obiektu nie mogą przebywać osoby nie zameldowane.
9. Przebywanie osób niezameldowanych w pokoju Gościa po godzinie 22.00 jest równoznaczne z wyrażeniem zgody przez najmującego apartament Gościa na odpłatne dokwaterowanie mu tych osób do pokoju. Dokwaterowanie każdej osoby nastąpi według aktualnej ceny dla osoby dorosłej z cennika, o ile obiekt wyrazi zgodę na jego dalsze pozostawanie w pokoju.
§ 4
Rezerwacja pobytu
1. W przypadku uprzedniego wpłacenia zadatku niestawienie się Gościa w obiekcie do godziny 6.00 rano dnia następnego (przyjazd na drugi dzień) jest równoznaczne z rezygnacją z pobytu, jeżeli Gość wcześniej nie powiadomił obiektu telefonicznie, pisemnie lub mailowo na adres gorskiprestige@gmail.com
2. W przypadku nieodwołania rezerwacji apartamentu przez Gościa, który wpłacił zadatek, zadatek przepada w całości.
3. W przypadku dokonania rezerwacji bez zadatku niestawienie się Gościa w obiekcie do godziny 18.00 dnia przyjazdu jest równoznaczne z anulacją rezerwacji i możliwością wynajęcia apartamentu innemu Gościowi, jeżeli nie ustalono inaczej.
4. W przypadku nieodwołania rezerwacji pokoju do godziny 18.00 w dniu przyjazdu w przypadku posiadania numeru karty płatniczej Gościa, który nie stawił się w planowanym terminie obiekt pobiera opłatę.
§ 5
Cisza nocna
1. W obiekcie obowiązuje cisza nocna od godziny 22.00 do godziny 7.00.
2. W godzinach ciszy nocnej Goście i osoby korzystające z usług Obiektu mają obowiązek takiego zachowania, by w żaden sposób nie zakłócało ono spokoju pobytu innych osób.
3. W przypadku naruszenia postanowień Regulaminu, obiekt może odmówić świadczenia usług osobie, która je narusza. Osoba taka jest zobowiązana do niezwłocznego zastosowania się do żądań obiektu, uregulowania należności
za dotychczasowe świadczenia, do zapłaty za ewentualne szkody oraz do opuszczenia obiektu.
4. W przypadku naruszenia ciszy nocnej Górski Prestige zastrzega sobie prawo do nałożenia grzywny w wysokości 500zł.
§ 6
Obowiązki Gości
1. Każdorazowo opuszczając pokój Apartament powinien zamknąć okna, zamknąć krany instalacji wodociągowej, sprawdzić zamknięcie drzwi.
2. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w apartamentach grzałek, żelazek elektrycznych
i innych podobnych urządzeń niestanowiących wyposażenia, jak również zabronione jest używanie ognia otwartego, palenie tytoniu, wyrobów tytoniowych a także innych substancji.
3. W przypadku bezzasadnego wywołania alarmu przeciwpożarowego, Gość zostanie obciążony kosztami interwencji Straży Pożarnej oraz Policji.
4. W apartamentach nie można przechowywać ładunków niebezpiecznych – broni i amunicji, materiałów łatwopalnych, wybuchowych i iluminacyjnych.
5. Na terenie całego Resortu obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu i innych substancji. Palenie tytoniu i wyrobów tytoniowych jest możliwe tylko i wyłącznie w miejscach do tego wyznaczonych.
6. Złamanie zakazu palenia tytoniu, wyrobów tytoniowych lub innych substancji w apartamencie jest równoznaczne
z wyrażeniem przez najmującego apartament Gościa zgody na pokrycie kosztów sprzątania i dearomatyzacji pokoju
w wysokości 2000 zł.
7. Zabrania się wnoszenia do apartamentu nart, desek snowboardowych, butów narciarskich, innego wyposażenia narciarskiego, snowboardowego, rowerów jak również chodzenia w butach narciarskich po obiektach.
8. Obiekt posiada Narciarnię – wydzielone pomieszczenia, gdzie sprzęt narciarski i snowboardowy można przechować
a ponadto przebrać się.
9. Zabrania się wnoszenia do apartamentów rowerów i innych podobnych pojazdów.
10. Zabrania się prowadzenia na terenie Obiektu akwizycji i sprzedaży obnośnej, jak również roznoszenia ulotek.
11. Zabrania się nadmiernego hałasowania na terenie obiektu oraz innych rzeczy, które przeszkadzają, szkodzą czy irytują pozostałych Gości.
12. Zabrania się dokonywania jakichkolwiek zmian w apartamentach i ich wyposażeniu, poza nieznacznym przestawieniem mebli i wyposażenia, nie naruszającym ich funkcjonalność i bezpieczeństwo korzystania.
13. Zabrania się wyrzucania jakichkolwiek rzeczy przez okno w apartamencie.
14. Zabrania się siadania na parapetach okien w apartamentach, barierkach balkonów ze względów niebezpieczeństwa wypadnięcia.
15. W przypadku naruszenia postanowień Regulaminu, obiekt może odmówić świadczenia usług osobie, która je narusza. Osoba taka jest zobowiązana do niezwłocznego zastosowania do żądań Obiektu, uregulowania należności za dotychczasowe świadczenia, do zapłaty za ewentualne zniszczenia oraz do opuszczenia obiektu.
16. Goście zobowiązani są do podania w Recepcji numeru rejestracyjnego samochodu pozostawionego
na parkingu należącym do obiektu.
§ 7
Odpowiedzialność Gości
1. Gość ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych, powstałe z jego winy lub z winy osób Go odwiedzających.
2. Dzieci poniżej 12 roku życia powinny znajdować się na terenie obiektu pod stałym nadzorem opiekunów prawnych.
3. Opiekunowie ponoszą odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody powstałe w wyniku działania dzieci.
4. Gość powinien zawiadomić Recepcję o wystąpieniu szkody, niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
§ 8
Odpowiedzialność Resortu
1. Odpowiedzialność z tytułu utraty lub uszkodzenia pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności albo przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną jest ograniczona, jeżeli przedmioty te nie zostaną oddane
do depozytu.
2. Obiekt ma prawo odmowy przyjęcia na przechowanie pieniędzy, papierów wartościowych i cennych przedmiotów,
w szczególności kosztowności i przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną, jeżeli zagrażają one bezpieczeństwu albo mają zbyt dużą wartość w stosunku do wielkości lub standardu obiektu albo zajmują zbyt dużo miejsca.
3. Resort nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa, przedmiotów w nim pozostawionych oraz żywych zwierząt, niezależnie od tego czy pojazdy te zostały zaparkowane
na parkingu lub poza terenem obiektu.
4. Wybrane obszary obiektu są monitorowane.
§ 9
Zwrot rzeczy pozostawionych
1. Przedmioty osobistego użytku, pozostawione w pokoju przez wyjeżdżającego Gościa, będą odesłane
na wskazany przez Gościa adres na jego koszt.
2. W przypadku nie otrzymania od Gościa takiej dyspozycji obiekt przechowa rzeczy przez 2 miesiące.
§ 10
Reklamacje
1. Goście mają prawo do składania reklamacji w przypadku zauważenia uchybień w jakości świadczonych przez obiektt usług.
2. Wszelkie reklamacje przyjmuje Recepcja.
3. Reklamacja powinna być złożona przez Gościa niezwłocznie po zauważeniu uchybień w standardzie świadczonych przez obiekt usług.
4. Reklamacje rozpoznawane będą zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, termin rozpatrzenia do 14 dni roboczych.
§ 11
Postanowienia dodatkowe
1. Gość wyraża zgodę na przechowywanie i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych. (Dz.U. 2002r., nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami) przez Górski Prestige dla celów niezbędnych do realizacji pobytu Gościa w Resorcie, celów meldunkowych, korzystania przez Gościa z pozostałych usług świadczonych przez obiekt oraz umieszczenie danych Gościa w bazie danych obiektu. Gość ma prawo wglądu w swoje dane osobowe oraz do ich poprawiania.
2. Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie Górski Prestige, jest: Hotel Górski, Górski Prestige Jan Kowalczyk ul. Środkowa 182K, 34-405 Białka Tatrzańska NIP: 7361272203, REGON: 369323941
§ 12
Załączniki do regulaminu
Integralną częścią niniejszego Regulaminu są również regulaminy określające zasady korzystania z poszczególnych atrakcji lub dodatkowych usług świadczonych przez obiekt Górski Prestige.
§ 13. Płatności
Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Przelewy24.
Gość zostanie obciążony 30% całkowitej ceny rezerwacji w przypadku odwołania rezerwacji po dokonaniu rezerwacji i całkowitą ceną rezerwacji w przypadku odwołania rezerwacji w ciągu 30 dni przed przyjazdem. Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.
Reklamacje prosimy zgłaszać pocztą elektroniczną na adres:
gorskiprestige@gmail.com, termin rozpatrzenia do 14 dni roboczych.
Dane firmy:
Hotel Górski, Górski Prestige Jan Kowalczyk, ul. Środkowa 182K, 34-405 Białka Tatrzańska, NIP: 736-127-22-03, REGON: 369323941.